Polityka prywatności
I. ADMINISTRATOR
Agape Finanse Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworzu (43-384), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez VIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego w Bielsku Białej pod numerem KRS 0000388281, NIP: 5472135299, kapitał zakładowy 50.000,00 zł. zwana w dalszej części „Agape” lub „Usługodawca” jest administratorem danych, w tym danych osobowych oraz używa plików cookies pozyskanych w ramach funkcjonowania strony internetowej: https://agapefinanse.pl, jej podstron oraz w związku z działalnością prowadzoną przez Usługodawcę.
Wszelkie zgłoszenia dotyczące danych osobowych oraz funkcjonowania strony internetowej prosimy kierować na: agape@agapefinanse.pl
II. PLIKI COOKIES
- INFORMACJE OGÓLNE
Usługodawca ma prawo zamieszczać i posiadać dostęp do plików cookies wskazując rodzaj oraz zakres korzystania z tych plików. Ponadto Usługodawca określa prawa i obowiązki użytkowników z tym związane oraz wypełnia obowiązek informacyjny wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Usługodawca informuje, że cookies, to pliki informatyczne, w szczególności tekstowe wysyłane i finalnie przechowywane w komputerach lub innych urządzeniach końcowych użytkownika strony internetowej podczas jej przeglądania. Pliki takie mogą śledzić lub zapamiętywać preferencje użytkownika strony.
- USTAWIENIA PRZEGLĄDARKI DLA PLIKÓW COOKIES
Usługodawca informuje, iż zgoda na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do cookies przez Usługodawcę w urządzeniu użytkownika, wyrażona zostaje za pomocą ustawień przeglądarki zainstalowanej na urządzeniu użytkownika. Użytkownik strony internetowej Usługodawcy może w każdej chwili zrezygnować z cookies lub usunąć istniejące pliki cookies wybierając odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce, w szczególności korzystając z Menu Pomoc.
- ZAKRES I RODZAJ PLIKÓW COOKIES
Usługodawca informuje, że w czasie korzystania ze strony internetowej Usługodawcy automatycznie zbierane są lub mogą być zbierane dane dotyczące użytkowników takie jak: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, czas przebywania na stronie, dane systemowe. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies, system Google Analytics lub system Web Beacon i prawdopodobnie są też zapisywane w tzw. logach serwera.
Usługodawca stosuje następujące rodzaje plików cookies:
- sesyjne cookies, które są plikami tymczasowymi, przechowywanymi w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki;
- stałe cookies, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do ich usunięcia.
Usługodawca zastrzega, iż w niektórych sytuacjach mogą być stosowane cookies podmiotów trzecich/zewnętrznych, które są plikami umieszczanymi bądź zarządzanymi przez zewnętrzne podmioty niezależne od Usługodawcy.
Usługodawca korzysta lub zastrzega sobie prawo do korzystania w przyszłości z rodzajów plików cookies takich jak:
- niezbędne pliki cookies, która pozwalają użytkownikom poruszać się po stronie Usługodawcy i korzystać z jej funkcji (bez tych plików strona może nie wyświetlać się poprawnie);
- wydajnościowe cookies, które gromadzą informacje o tym, w jaki sposób użytkownik używa strony;
- funkcjonalne pliki cookies, które zapamiętują wybory użytkowników, zmiany ustawień;
- reklamowe pliki cookies, które rejestrują wizytę użytkownika na stronie internetowej Usługodawcy, odwiedzone strony i podstrony, otworzone linki, zapamiętują inne odwiedzane przez użytkownika strony internetowe (pozyskane informacje mogą służyć celom marketingowym i mogą być udostępniane osobom trzecim).
Informacje zebrane przez pliki cookies wszelkiego rodzaju, Usługodawca może wykorzystywać w celu identyfikacji zachowań użytkowników i udostępniania treści w celach zgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania lub bezpieczeństwa strony internetowej Usługodawcy, konfiguracji strony, dostosowania wyświetlanych informacji do preferencji użytkownika, monitorowania stanu sesji, analiz, statystyk, czy monitorowania liczby wyświetleń na stronie, w tym w zakresie wymaganym przez podmioty zewnętrzne zapewniające hosting lub inną obsługę strony internetowej Usługodawcy.
- MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Usługodawca informuje, iż media społecznościowe podmiotów trzecich mogą rejestrować informacje na temat użytkownika, podczas wizyty na naszej stronie lub korzystania z odnośników, których ikony znajdują się na stronie. Usługodawca korzysta z wtyczek mediów społecznościowych takich jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube.
III. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- INFORMACJE OGÓLNE
Agape, jako administrator danych osobowych, zapewnia wszystkim osobom, których dane są przetwarzane należyte wykonywanie ich praw wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Usługodawca informuje, iż w związku z prowadzoną działalnością pozyskuje lub może mieć sposobność pozyskania danych należących do:
- osób odwiedzających stronę internetową Usługodawcy;
- klientów Usługodawcy lub jego partnerów biznesowych lub handlowych;
- przedstawicieli, pracowników lub osób kontaktowych w/w osób;
- użytkowników serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube;
- osób korzystających z seminariów, kursów, szkoleń zarówno w formie stacjonarnej jak i on-line;
- osób w stosunku do których Usługodawca jest stroną postępowania lub podmiotem roszczenia – także oni dla niego, niezależnie od fazy postępowania;
- pozostałych wyżej niewymienionych osób, których dane mogą być przetwarzane w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Usługodawcy.
- CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Usługodawca przetwarza lub w zależności od podjętych działań i profilu wykonywanej usługi będzie przetwarzał dane osobowe (uwzględniając w ramach powyższego, iż poniżej wskazane cele dotyczą działalności Usługodawcy lub współpracujących z nim partnerów czy podmiotów zewnętrznych) w następujących celach/prawnie uzasadnionych interesach:
- zachowania należytego funkcjonowania strony internetowej Usługodawcy, w tym w szczególności jej właściwej konfiguracji, zapewnienia bezpieczeństwa i niezakłóconego działania, analiz, statystyk czyli prawnie uzasadnione interesy realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO, rodzaj danych (rodz. D);
- prowadzenia działalności komercyjnej, prawnej, doradztwa biznesowego, pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub innego doradztwa na rzecz klienta zgodnego z przedmiotem działalności Usługodawcy w ramach zawartej umowy i w celu jej wykonania czyli wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO lub w celu jej zawarcia, w tym działania PR i MK czyli prawnie uzasadnione interesy realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO, rodzaj danych (rodz. C).
- prowadzenia korespondencji, kontaktu, wysyłania ofert lub zapytań ofertowych lub informowania o działalności czyli prawnie uzasadnione interesy realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO, rodzaj danych (rodz. A);
- dokonywania rozliczeń lub przechowywania dokumentacji rachunkowej lub księgowej czyli obowiązek prawny (powszechnie obowiązujące przepisy prawa) realizowany na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia ROD, rodzaj danych (rodz. B).;
- prowadzenia innych nie wymienionych powyżej działań marketingowych lub reklamowych w tym informowania o świadczonych usługach, eventach, szkoleniach MK czyli prawnie uzasadnione interesy realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO, rodzaj danych (rodz. A);
- podejmowania aktywności na profilach społecznościowych lub komunikatorach w tym aktywności w ramach profilu firmowego Usługodawcy i informacji o jego bieżącej działalności czyli prawnie uzasadnione interesy realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO, rodzaj danych wynika z charakteru profilu użytkownika i polityki danego portalu;
- realizacji roszczeń lub ochrony praw czyli prawnie uzasadnione interesy realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO, rodzaj danych (rodz. C).
- ŹRÓDŁA DANYCH OSOBOWYCH
Usługodawca informuje, iż wszelkie dane osobowe co do zasady uzyskuje bezpośrednio od osób mu je przekazujących. W wyjątkowych przypadkach od przedstawicieli, pracowników lub osób kontaktowych w/w osób lub ze źródeł publicznie dostępnych.
- RODZAJE DANYCH OSOBOWYCH
Przetwarzane dane osobowe, w zależności od charakteru wykonywanej czynności lub usługi obejmują:
- imię, nazwisko, adres e-mail lub stacjonarny adres korespondencyjny, numer telefonu;
- imię, nazwisko, stacjonarny adres korespondencyjny, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, numery ewidencyjne takie jak NIP,REGON;
- imię, nazwisko, stacjonarny adres korespondencyjny, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, numery ewidencyjne takie jak NIP, PESEL, REGON, serię i numer dokumentu tożsamości, stan cywilny.
- adres IP użytkownika strony internetowej Usługodawcy, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego lub tzw. log czyli rejestr zdarzeń użytkownika zapisany na serwerze.
- DOBROWOLNOŚĆ W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych, co do zasady jest dobrowolne, chyba że jest niezbędne do zawarcia lub realizacji umowy w ramach usług świadczonych przez Usługodawcę, a brak zgody, w szczególności dotyczący danych osobowych umożliwiających bezpośrednią identyfikację osoby lub identyfikację pośrednią np. oznaczenie nieruchomości spowoduje niemożność świadczenia lub rażące utrudnienia po stronie Usługodawcy.
- OKRES, PRZEZ KTÓRY DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZECHOWYWANE LUB KRYTERIA USTALANIA TEGO OKRESU
W odniesieniu do okresu przetwarzania danych, Usługodawca wskazuje, że dane przetwarzane:
- na potrzeby zawarcia lub realizacji umowy z Usługodawcą przetwarzane są do dnia jej wygaśnięcia, wypowiedzenia lub rozwiązania;
- na zasadzie zgody, przetwarzane są do chwili jej wycofania, przy czym osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, a wycofanie takiej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
- w celu realizacji uzasadnionego interesu Usługodawcy, przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu albo do czasu zgłoszenia sprzeciwu;
- w ramach sytuacji, w których Usługodawca jest stroną postępowania lub podmiotem roszczenia lub dochodzi swoich praw od osób których dane przetwarza- niezależnie od fazy czy etapu takiego postępowania – dane mogą być przetwarzane do czasu prawomocnego zakończenia takiego postępowania lub wyegzekwowania należnego roszczenia;
- dane przetwarzane w ramach obowiązków wynikających z przepisów prawnych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą przetwarzane są w okresie wynikającym z ustaw i regulacji szczególnych wprowadzających taki obowiązek.
- PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
Usługodawca jest uprawniony do przekazywania danych osób, wskazanych w niniejszej Polityce prywatności, współpracującym z nim partnerom czy podmiotom zewnętrznym świadczącym usługi z branży komercyjnej, prawnej, podatkowo-księgowej, pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub innego doradztwa na rzecz klienta, dostawcom usług technicznych lub administratorom serwisów internetowych i specjalistom z branży IT, firmom marketingowym i reklamowym, firmom świadczącym usługi pocztowe i doręczania przesyłek. A ponadto organom administracji publicznej lub funkcjonariusz publicznym, jeżeli zaistnieje uzasadniona konieczność lub przekazanie takie wynika wprost z obowiązków określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
- INFORMACJA O ZAMIARZE PRZEKAZANIA DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ I PROFILOWANIU
Usługodawca, oświadcza, iż nie będzie przekazywał danych osobowych, o których mowa w niniejsze Polityce prywatności do tzw. Państw Trzecich, czyli krajów spoza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy) lub organizacji międzynarodowych mających siedzibę poza EOG .
Usługodawca nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
- PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE
Wskazanym osobom, których dane pozyskał Usługodawca, przysługuje uprawnienie do:
- dostępu do danych osobowych;
- przenoszenia danych osobowych;
- wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w szczególności wobec profilowania;
- żądania niezwłocznego sprostowania danych osobowych;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- żądania niezwłocznego usunięcia danych osobowych.;
- wycofania swojej zgody w każdej chwili, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej uprzednio zgody.
- PROCEDURA DLA OSÓB, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE
Podmioty, których dane są przetwarzane przez Usługodawcę, realizują wszelkie prawa dotyczące ich danych drogą elektroniczną tj. poprzez e-mail przesłany na adres: agape@agapefinanse.pl. W korespondencji (zgłoszeniu, żądaniu, zapytaniu) należy wskazać: nazwisko, imię osoby której zgłoszenie dotyczy lub osoby zgłaszającej jeśli zgłoszenia dokonuje się w cudzym imieniu (w takim przypadku należy dołączyć dokument uprawniający do reprezentacji), zwięzły opis problematycznej kwestii wraz z wyraźnym wyartykułowaniem, czego podmiot zgłaszający się domaga i jakie rozwiązanie uważa za najbardziej satysfakcjonujące w jego przypadku. Usługodawca udzieli podmiotowi niezbędnych informacji o działaniach w zakresie jego danych osobowych w terminie wskazanym w odpowiedzi na przesłaną korespondencję, dokładając wszelkich starań aby termin ten nie przekroczył miesiąca lub w sprawach oczywiście bezzasadnych udzieli informacji o odmowie realizacji zgłoszenia, żądania, lub braku odpowiedzi na zapytanie wraz z podaniem przyczyny.
- ORGAN NADZORCZY – PREZES UODO
Usługodawca informuje, iż każdemu, kto uważa, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, bądź w jakikolwiek inny sposób kwestionuje działania Usługodawcy, w tym realizację zgłoszeń, żądań lub zapytań, przysługuje prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
IV. NOTA PRAWNA
- OGRANICZENIA
Strona internetowa Usługodawcy została stworzona wyłącznie w celu informacyjnym. Zgodnie z intencją Usługodawcy a zarazem z celem przekazywanych na stronie informacji, nie stanowią one świadczenia porad, w szczególności doradztwa usługowego, porady prawnej lub innych usług prawnych, doradztwa podatkowego, księgowego.
- KORZYSTANIE Z MATERIAŁÓW AUDIOWIZUALNYCH
Strona internetowa Usługodawcy stanowi wyłączną własność Usługodawcy lub osób, którym Usługodawca udzielił stosownej licencji albo zezwolenia do korzystania zgodnie z ich zakresem. Wszelkie materiały użyte na stronie internetowej, w szczególności filmy czy zdjęcia mogą stanowić utwór w rozumieniu art.2 Ustawy o z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej.
Użytkownik zobowiązuje się nie powielać, nie kopiować, nie odtwarzać, nie sprzedawać, odsprzedawać lub w jakikolwiek inny sposób nie eksploatować w jakimkolwiek komercyjnym lub prywatnym celu strony internetowej Usługodawcy lub jej podstron czy fragmentów lub znajdujących się na nich materiałów audiowizualnych, w szczególności: obrazów, zdjęć, filmów, artykułów czy innych treści bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy i ustalenia z nim zakresu oraz wysokości wynagrodzenia za korzystanie z w/w materiałów. W razie nieuprawnionego działania Usługodawca ma prawo do dochodzenia przewidzianych prawem roszczeń, w tym odszkodowania za spowodowane straty i utracone korzyści, kosztów obsługi prawnej i innych związanych z celowym dochodzeniem swoich praw.
- INFORMACJE KOŃCOWE
Niniejsza Polityka prywatności, reguluje zasady korzystania ze strony internetowej dostępnej pod adresem: https://agapefinanse.pl, wszelkich podstron oraz treści audiowizualnych, w tym obrazów i filmów oraz innych treści tam zamieszczonych.
Ponadto spełnia obowiązki wprowadzone przepisami o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności a także czyni zadość innym wymogom informacyjnym m.in. w zakresie informacji użytkownika o zasadach funkcjonowania strony, w tym w szczególności o polityce stosowanej do plików cookies.
Użyte w niniejszej Polityce prywatności terminy mają następujące znaczenie:
- Usługodawca, Agape: Agape Finanse Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworzu (43-384) przy ul. Słonecznej 626, KRS: 0000388281;
- Email: agape@agapefinanse.pl;
- Strona internetowa Usługodawcy: strona internetowa dostępna pod adresem https://agapefinanse.pl, odpowiednio jej podstrony lub fragmenty oraz prezentowane tam treści słowne lub graficzne;
- Rozporządzenie RODO, RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Usługodawca dokonuje aktualizacji przedstawionej powyżej Polityki prywatności, przy czym obecna jej wersja obowiązuje od dnia 01 czerwca 2021 r.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: agape@agapefinanse.pl